ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ

Εξασφαλίστε κριτικές 5 αστέρων

Λίγοι είναι οι ταξιδιώτες που θα κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα χωρίς να κοιτάξουν πρώτα τις κριτικές. Οι βαθμολογίες 5 αστέρων, όχι μόνο θα ενισχύσουν τη φήμη σας στο διαδίκτυο, αλλά θα σας αποφέρουν και περισσότερα έσοδα. Στο στάδιο της κράτησης, οι ταξιδιώτες φιλτράρουν τις επιλογές κοιτάζοντας ανάμεσα στα καταλύματα με τις καλύτερες βαθμολογίες. Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τις πέντε στρατηγικές που χρησιμοποιούν άλλα ξενοδοχεία για να πάρετε λίγη έμπνευση για το πώς μπορείτε να αυξήσετε τη βαθμολογία σας.

1. Εστιάστε στην ποιότητα

Η επιχείρηση σας θα πρέπει να λειτουργεί με γνώμονα την ποιότητα! Δώστε λοιπόν προτεραιότητα στην εξασφάλιση της ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση ωστε να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση σε κάθε επισκέπτη. Προσπαθήστε να ενσωματώσετε αυτήν την φιλοσοφία σε όλες τις υπηρεσίες του καταλύματος. Αυτό θα δείξει ότι εκτιμάτε και σέβεστε κάθε επισκέπτη και ότι είστε πρόθυμοι να υπερβείτε τις προσδοκίες. Είναι σίγουρο ότι θα γίνει αντιληπτό και κάθε πελάτης σας θα είναι παραπάνω από πρόθυμος να σας το ανταποδώσει με μια πολύ θετική αξιολόγηση.

2. Προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση

Όσο και να αναπτυχθεί η τεχνολογία ακόμα και στον κλάδο της φιλοξενίας, η ανθρώπινη επαφή θα κάνει πάντα τη διαφορά μεταξύ μέτριας και εξαιρετικής εξυπηρέτησης, οδηγώντας σε αξέχαστες εμπειρίες και θετικές κριτικές. Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για τη συγκέντρωση θετικών αξιολογήσεων. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας ώστε να δίνει προτεραιότητα στην ικανοποίηση των επισκεπτών με το να είναι ευγενικό, ευδιάθετο και εξυπηρετικό. Ενθαρρύνετε τις εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις και δώστε τη δυνατότητα στην ομάδα σας να κάνει το κάτι παραπάνω.

3. Ενθαρρύνετε τα σχόλια των επισκεπτών

Μην διστάσετε να ζητήστε από τους επισκέπτες σας να γράψουν για την εμπειρία τους. Εφαρμόστε εύχρηστες και φιλικές μεθόδους για να τους ενθαρρύνετε να προβούν σε αξιολόγηση σε διάφορες πλατφόρμες όπως το TripAdvisor, το Google και τους ιστότοπους κρατήσεων. Μπορείτε για παράδειγμα να παρέχετε κίνητρα ή ανταμοιβές, όπως εκπτώσεις σε μελλοντικές διαμονές ή πόντους επιβράβευσης. Είναι σημαντικό να τους διευκολύνετε την διαδικασία δίνοντας τους κάρτες με κωδικό QR που να οδηγεί απευθείας στις πλατφόρμες ή στείλτε τους τον σύνδεσμο μέσω email.

4. Παρακολούθηση και ανάλυση κριτικών

Τα σχόλια και οι κριτικές των πελατών σας είναι πάρα πολύ βασικές για να μπορέσετε να μάθετε από τις πιθανές αστοχίες σας και να τις διορθώσετε. Παρακολουθείστε και αναλύστε τακτικά τις αξιολογήσεις από διάφορες πλατφόρμες. Δώστε προσοχή σε επαναλαμβανόμενα θέματα ή προβληματισμούς που αναφέρονται στις κριτικές και χρησιμοποιήστε αυτά τα σχόλια για να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης.

5. Απαντήστε σωστά στις κριτικές 

Ανταποκριθείτε επαγγελματικά σε κάθε κριτική, ανεξαρτήτως του χαρακτήρα της. Τα ξενοδοχεία που ανταποκρίνονται σε κριτικές επισκεπτών λαμβάνουν 12% περισσότερα σχόλια και οι αξιολογήσεις τους αυξάνονται κατά μέσο όρο κατά 0,12 αστέρια σε κλίμακα 1–5. Οι απαντήσεις σας δείχνουν την δέσμευση σας για την ικανοποίηση των πελατών και ενισχύουν την εμπιστοσύνη προς το κατάλυμά σας.

Η εφαρμογή αυτών των στρατηγικών μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη εξαιρετικών αξιολογήσεων και στη βελτίωση της φήμης σας στο διαδίκτυο. Ξεκινήστε να τις εφαρμόζετε σήμερα και παρατηρήστε τις θετικές αλλαγές στη βαθμολογία και στις κρατήσεις σας.


Στην SPK Elna γνωρίζουμε και κατανοούμε πόσο σημαντικό είναι να εξασφαλίσετε θετικές κριτικές, για αυτόν τον λόγο προσφέρουμε τα πιο ποιοτικά προϊόντα στην αγορά με Ελβετικές προδιαγραφές. Είμαστε 40 χρόνια δίπλα σου με κορυφαίες επαγγελματικές πρέσες σιδερώματος, που αποτελούν την πιο αποτελεσματική λύση στο σιδερώμα. Βρείτε την πρέσα σιδερώματος Turbo Pro εδώ.